The Coffee Project │ Μερικοί από τους καφέδες που πίνουμε είναι πιο παχυντικοί και από ένα χάμπουργκερ!

The Coffee Project │ Μερικοί από τους καφέδες που πίνουμε είναι πιο παχυντικοί και από ένα χάμπουργκερ!

Πόσες θερμίδες έχει ο καφές που πίνετε; Κοιτάξτε πρώτα καλά, τι καφέ πίνετε και τι περιέχει. Αν είναι καφές - σοκολάτα, με ζάχαρη, πλήρες γάλα και μπόλικη κρέμα γάλακτος, μπορεί εύκολα να φτάνει τις... 550 θερμίδες - όσες δηλαδή και ένα χάμπουργκερ ή ένα μεγάλο κομμάτι παστίτσιο! Απίστευτο; 

Εspresso macchiatο: 7 θερμίδες, 0,5 γραμμάρια λίπος, 75 mg καφεΐνη.

Το κλασικό espresso χρησιμοποιείται από πολλούς για να «ανοίξει το μάτι» το πρωί. Είναι μια καλή επιλογή ακόμη κι αν περιέχει γάλα. Παραδοσιακά, προστίθεται λίγο γάλα χαμηλών λιπαρών ή άπαχο από ορισμένους που δεν αντέχουν την πικρή γεύση του καφέ. 
 

το espresso είναι μια καλή επιλογή καφέ αρκεί να μην το παρακάνετε στη ζάχαρη. Πάντα χρησιμοποιούμε μαύρη ζάχαρη. Δεν έχει υποστεί επεξεργασία και είναι περισσότερο υγιεινή.

 

Grande cappuccino  με άπαχο γάλα: 82 θερμίδες, 0,2 γραμμάρια λίπος, 150 mg καφεΐνη.

Σερβίρεται σε μεγάλο φλιτζάνι (των 470 ml) και μοιάζει τεράστιος, αλλά επειδή το γάλα είθισται να είναι άπαχο, οι θερμίδες του είναι λίγες. Παρέχει επίσης σχεδόν 8 γραμμάρια πρωτεϊνών (όσες περίπου περιέχονται και σε ένα αυγό), γεγονός που σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος καφές μάς... χορταίνει κιόλας (έως έναν βαθμό). Προσέξτε μόνο πόση ζάχαρη προσθέτετε... 
 

Grande  cappuccino  με γάλα σόγιας: 92 θερμίδες, 3,2 γραμμάρια λίπος, 150 mg καφεΐνη.

Σε ορισμένα καταστήματα σερβίρεται καπουτσίνο με γάλα σόγιας, αντί αγελαδινό. Αυτό σημαίνει πως ο οργανισμός τροφοδοτείται με λίγες ισοφλαβόνες, θρεπτικά συστατικά της σόγιας με ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες που βοηθούν στην υγεία των οστών. Οι πρωτεΐνες της σόγιας, εξάλλου, πιστεύεται ότι παίζουν ρόλο στη διατήρηση της καρδιαγγειακής υγείας. 
 

Grande cappuccino latte με βανίλια: 199 θερμίδες, 0,3 γραμμάρια λίπος, 35 γραμμάρια σάκχαρα, 150 mg καφεΐνη.

Μπορεί να μοιάζει «αθώο» να ζητήσετε έναν «καπουτσίνο βανίλια», αλλά το σιρόπι της βανίλιας παρέχει 17 γραμμάρια πρόσθετων σακχάρων (περισσότερα από 4 κουταλάκια του καφέ ζάχαρη). Καλύτερα είναι να επιλέγετε κανονικό latte καπουτσίνο, ο οποίος περιέχει light γάλα (παρέχει 188 θερμίδες και πολύ λιγότερα σάκχαρα). 
 

Chocolate coffee grande με πλήρες γάλα και κρέμα γάλακτος: 556 θερμίδες, 33,5 γραμμάρια λίπος (τα 20 γρ. κορεσμένο), 48 γραμμάρια σάκχαρα, 20 mg καφεΐνη.

Αν περιμένετε να ξυπνήσετε με αυτόν τον καφέ, ατυχήσατε! Χώρια που αν τον πιείτε πρωί θα έχετε καταναλώσει σχεδόν το... ένα τρίτο των ημερήσιων θερμίδων σας, συν τα μισά από τα λίπη! Αν σας αρέσει ο καφές με γεύση σοκολάτα, προτιμήστε τη μικρή «εκδοχή» του (περίπου 240 ml) και με άπαχο γάλα, αντί για κρέμα. 

Ευαγγελία Ζευκιλή

   Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

   Αιμιλίου Βεάκη 9A & Ρούσβελτ 8, Περιστέρι

   Επικοινωνία: 210 57.80.840

    Website: www.lightlife.gr