10 σημεία-κλειδιά για τόνωση του ανοσοποιητικού!

10 σημεία-κλειδιά για τόνωση του ανοσοποιητικού!

Το ανοσοποιητικό σύστημα ενός οργανισμού είναι ένα σύστημα οργάνων και βιολογικών μηχανισμών, υπεύθυνο για την άμυνά του. Κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας, καθώς καταπολεμά μολύνσεις, ασθένειες και ξένους εισβολείς.

Τα συμπτώματα του αδύναμου ανοσοποιητικού επηρεάζουν την υγεία του γαστρεντερικού συστήματος, του εγκεφάλου, του ήπατος και τη γενική υγεία των κυττάρων. Τακτικές ή συνεχείς λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος, ανεξήγητη αύξηση ή απώλεια βάρους, δερματολογικά προβλήματα και αργή διαδικασία επούλωσης, αποτελούν σημάδια κρίσης του ανοσοποιητικού που μας κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου.

Ο δεκάλογος, λοιπόν, που θα πρέπει να αποτελεί ευαγγέλιο για τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος είναι:

1.Ύπνος

Ο επαρκής και καλής ποιότητας ύπνος (7-8 ώρες καθημερινά, χωρίς διακοπή) έχει τεράστια, ευεργετική επίδραση στο ανοσοποιητικό. Μία φυσική φόρμουλα για τη μείωση του χρόνου που απαιτείται για να μας πάρει ο ύπνος, με μελατονίνη, είναι η Power Health Classics Platinum Cool Night.

2.Άσκηση

30' αερόβιας άσκησης και 5-10' stretching καθημερινά ωφελούν μυαλό και σώμα, ενώ μειώνουν τον κίνδυνο εκδήλωσης πλήθους ασθενειών. Για να βελτιώσετε τη σωματική και πνευματική σας απόδοση, εμπιστευτείτε το Vital Plus Q10. 

3.Έκθεση στον ήλιο

H βιταμίνη D που συντίθεται στον οργανισμό από την έκθεση στο ηλιακό φως, αποτελεί ασπίδα για το ανοσοποιητικό. Για να επιτύχετε την ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη βιταμίνης D, πρέπει να υπάρχει καθημερινή έκθεση στον ήλιο για 15-20 λεπτά χωρίς αντιηλιακό. Για τις καθημερινές σας ανάγκες, ειδικά τον χειμώνα όπου έχουμε χαμηλή ηλιοφάνεια, υπάρχει η βιταμίνη D3 της Solgar.

4.Νερό

Για την άριστη λειτουργία του ανοσοποιητικού κρίνεται απαραίτητη η κατανάλωση ~2,5L νερού σε ημερήσια βάση. Για το λόγο αυτό, μπορείτε να έχετε πάντα δίπλα σας δροσερό νερό 24 ώρες το 24ωρο με στιλ και εργονομία, χάρη στα ανοξείδωτα θερμός Chilly's.

5.Άγχος

Διαχειριστείτε το άγχος και το στρες που καταστρέφουν, μέσω των ορμονών, το ανοσοποιητικό και ευθύνονται για πολλές διαταραχές της υγείας. Ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις κόπωσης, άγχους και κατάπτωσης είναι το Di-Stress της Health Aid.

6.Σωστό βάρος

Η παχυσαρκία αποτελεί εμπόδιο στη σωστή λειτουργία του ανοσοποητικού, καθώς το αυξημένο σωματικό λίπος δεσμεύει ποσότητα βιταμίνης D (λόγω της λιποδιαλυτής της φύσης), με αποτέλεσμα να παρεμποδίζεται ο φυσιολογικός μεταβολισμός της. Έναν ιχυρό σύμμαχο στη διαχείριση του βάρους θα βρείτε στο Lipotropic Factors της Solgar.

7.Καλή διατροφή

Το ανοσοποιητικό χρειάζεται μια ισορροπημένη διατροφή που να το εφοδιάζει με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. 100 διαφορετικά θρεπτικά στοιχεία και όλο το φάσμα των μετάλλων, βρίσκονται διαθέσιμα στη Marcus Rohrer Spirulina.

8. Αποφύγετε τις βλαβερές ουσίες

Το αλκοόλ, το κάπνισμα και η επεξεργασμένη ζάχαρη βλάπτουν το ανοσοποιητικό και τη συνολική υγεία. Για να απομακρύνετε τοξίνες και άλλες άχρηστες και βλαβερές ουσίες, επιλέξτε το Livercare της Health Aid.

9.Προβιοτικά

Τα καλά βακτήρια είναι σύμμαχοι του ανοσοποιητικού, καθώς εμποδίζουν την ανάπτυξη βλαβερών μικροοργανισμών. Για όσους αναζητούν mega-δόσεις προβιοτικών, το Quest Mega 8 Biotix έχει τη λύση.

10.Υγιεινή

Η τήρηση των κανόνων υγιεινής, τόσο στην καθημερινότητα (σχολαστικός καθαρισμός χεριών κλπ.), όσο και στη μαγειρική, αποτελούν το πρώτο τείχος προστασίας απέναντι στα βακτήρια. Για άμεση αντιβακτηριδιακή προστασία χωρίς τη χρήση νερού ή σαπουνιού όπου και αν βρίσκεστε, χρησιμοποιείτε το Reval Hand Gel.

Τέλος, σε αυξημένες ανάγκες προστασίας και τόνωσης του ανοσοποιητικού, δοκιμασμένες και αποτελεσματικές λύσεις δίνουν η βιταμίνη C, η εχινάκεια, η πρόπολη και οι β-γλυκάνες. Όσον αφορά τους μικρούς μας φίλους, θωρακίστε το ανοσοποιητικό τους με φυσικά πολυβιταμινούχα σκευάσματα.